Interjú

Sziasztok drága Olvasóim!

Íme, itt egy újabb interjú, amit Szandra Orbán készített velem, így utólag is még egyszer köszönöm! Az ő blogját itt érhetitek el: Interjúk, csak nektek :) 

Puszi, Azy

Mi volt az első gondolatod, amikor megláttad a kérésem?
Az, hogy hihetetlen, hogy valaki éppen rám gondol, iszonyúan nagy megtiszteltetés számomra! Szeretném megköszönni, hálás vagyok miatta!

Eddig két One Directionnal foglalkozó blogod volt, mégis nemrégiben egy Avril-el foglalkozót is nyitottál. Hogy jutottál erre a döntésre, hogy a srácok után, most az énekesnővel is indíts egyet?
Nagyon szeretem a fiúkat, így a legnagyobb élvezettel alkotok róluk történeteket még a mai napig is, de úgy  gondoltam, hogy egy kis újítás nem árthat... Sokat gondolkodtam, hogy kiről lennék képes még ugyanekkora szenvedéllyel írni, és arra a következtetésre jutottam, hogy Avril-el és Chad-el kettőt ütök egy csapásra, hiszen mindkettejükért odavagyok.

Az olvasóid szeretik, amit írsz, de volt-e már olyan komment, vagy üzenet, ami mégis bántó volt?
Szerintem nem, mindenki rettentő édes és kedves velem!

Rengeteg "rajongóval" rendelkezel. Milyen érzés ez neked?
Fantasztikus, egyszerűen az Olvasóim hihetetlenek, nincs is náluk jobb! Támogatnak, szeretnek és mellettem állnak, ez csodálatos! Fogalmam sincs, miképpen történhetett ez velem, iszonyúan hálás vagyok mindenért, amit Tőlük kapok! Nagyon szeretem Őket!

Sokan álnevet használnak, ha írásba kezdenek. Te miért döntöttél emellett?
Nem szerettem volna, ha az ismerőseim-barátaim megtalálják az írásomat, hiszen a mai napig nem olvastak tőlem semmit... Így egyszerűen kerestem egy nevet, ami alatt nyugodtan blogolhatok. Ráadásul a sajátomat nem is szeretem annyira.

Vannak komolyabb terveid is az írással a jövőre nézve?
Nincsenek, hobbiként tartom számon. Szerintem rengeteg mindenben kell fejlődnöm, meg sem fordul a fejemben, hogy talán ebből lehet valami.

Amikor elkezdted a történetet, számítottál ekkora sikerre?
Te jó ég, dehogy! Sosem számítok rá, a mai napig nem értem, honnan jött ez a rengeteg ember, és miért szánták el magukat a blogom olvasására, de felemelő érzés a sok fantasztikus kommentet olvasni!

Mint sokan mások, te is elfoglalt vagy, mégis írsz. Mivel szoktál a szabadidődben foglalkozni?
Leginkább a barátnőimmel vagyok, de nagyon szeretek olvasni, zenét hallgatni, illetve a sorozataimat is próbálom rendszeresen nézni.

Mit javasolnál azoknak, akik most kezdenek bele az írásba?
Azt, hogy sose adják fel, bárki bármit mondjon! Ha szereti csinálni, ne álljon le! Gyakorolni kell, amennyit csak lehet, és rengeteget olvasni mellette. Kérjenek tanácsokat másoktól, mert fontos a visszajelzés is!

Köszönöm szépen, hogy elvállaltad a felkérésem, további sok sikert!
Én örülök, amiért megkértél rá, és nagyon nagyon nagyon köszönöm!

5 megjegyzés:

  1. Szia Azy :)
    Lehet kérni tőled egy olyan kis segítséget, hogy elolvasod a novellámat? Ahogy te mondtad fontos a visszajelzés, te pedig nagyon tehetséges vagy, talán tudna rajtam segíteni a véleményed :)
    De persze, ha nincs rá időd a tanulás, írás és a szociális életed mellett, akkor mondd meg nyugodtan, nem akarlak zavarni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Én nagyon szívesen elolvasnám imádom a blogokat!!Linkeld el ide és megnézem ;))
      Nati

      Törlés
    2. Drága Lux!

      Persze, nyugodtan küld el az email-címemre, és amint van időm, már olvasom is! Ah, rettenetesen drága, ha tényleg így gondolod, köszönöm, de tévedsz! <3333

      Puszi, Azy

      Törlés
    3. Nagyon aranyos vagy Nati, de még nem tettem közzé a novellámat, mert nem valami jó. Azért írtam Azynak, mert nagyon tehetségesnek tartom, és talán tud nekem segíteni fejlődni a tanácsaival. De azért nagyon hálás vagyok :)

      Törlés
  2. Csodálatos nagyon tetszett:)) ha nem órán ülnék biztosan egyszerűbben tudtam volna utat engedni a könnyeimnek:)♥

    VálaszTörlés