Írói utószó

Drága, csodálatos, egyetlen, utánozhatatlan, pótolhatatlan, túlzó és legédesebb Olvasóim!

Sajnálom, amiért csak most raktam ki az utószót, holott a múlt hétre ígértem, de az igazság az, hogy nem szerettem volna, mielőtt nem válaszolok a kommentjeitekre. Ezt szombaton mind el akartam intézni, csak sajnos belázasodtam, így nem sikerült. Ezúton is bocsánatot kérek!
És nagyon nagyon nagyon köszönöm, amiért az epilógushoz ennyien írtatok, 135 megjegyzés gyűlt össze ami hatalmas szám, nem is bírtam felfogni, határtalanul szeretlek Titeket! 
Szeretnék boldog békés karácsonyt, kellemes ünnepeket és előre is élményekben gazdag, pihentető szünetet kívánni Nektek! 

A világon lévő összes puszi, ölelés és szeretet a Tietek! 
Azy

A legfontosabb: Köszönet mindenért

😊
Hűha. Már most sírok, de azért, mert újra elolvastam a kommentjeiteket, amik egyszerűen annyira édesek és kedvesek, hogy nem vagyok képes felfogni. Talán nem mondtam elégszer, de rengeteget jelentettetek számomra. Nem csak azért, mert olvastatok, hanem mert ezzel bármilyen formában, de támogattatok, biztattatok. Komolyan, és tényleg halál komolyan mondom, hogy nélkületek ez nem ment volna. Sokáig gondolkoztam, vajon miképpen tudnám kifejezni azt, amit érzek, és hogy azt miért is érzem. Lehet, hogy nem tűnik nagy dolognak, de igazából egy hatalmas segítség, amit értem tettetek. Mert nem csak bepötyögtetek pár sort, hanem erőt adtatok, hittetek bennem, szeretet adtatok. És mindezt feltétel nélkül, teljesen önzetlenül. Ebből tudom, mennyire csodálatosak is vagytok. Köszönök mindent. Köszönöm, amiért nem hagytatok egyedül, mellettem álltatok, türelmesek voltatok, olvastatok, elmondtátok a véleményeteket. Külön köszönet azoknak a személyeknek, akik rendszeresen írás formájában is támogattak, soha nem tudom ezt majd viszonozni Nektek.
Ti voltatok a legfantasztikusabb Olvasók, te jó ég, mennyire boldog vagyok, amiért ennyi mindent kaptam. Fogalmam sincs mit tettem, mivel érdemeltem ezt ki, de az biztos, hogy soha nem reméltem-hittem, hogy ez megtörténhet. Na, próbálok szavakat találni, igyekszem összefoglalni, ami most belül kavarog...
Köszönök mindent, tényleg mindent, amit értem tettetek, amit nekem adtatok! Nincs nálam boldogabb bloggerina!  Töménytelen sok hálával tartozom, amiért végig követtétek ezt a történet, és az epilógushoz érkezett rengeteg komment pedig végképp meghatott! KÖSZÖNÖK MINDENT! 

Még azt szeretném hozzátenni, hogy komolyan nem értem miért meg hogyan történt ez velem, mármint, hogy ennyien támogattok, és biztattok a folytatásra. Soha, de komolyan soha nem hittem-reméltem még ehhez hasonlót sem!  Ez egy csoda, fel sem bírom fogni, mérhetetlenül hálás vagyok! Ti voltatok és vagytok a legjobbak!

Kinézet

(10) TumblrA blognak a külseje rengeteget, de tényleg rengeteg változott, ha ez bárkit zavart, akkor sajnálom! Egyszerűen nem tudtam mi legyen, színt és hangulatot is változtattam, így...
Szeretném megköszönni azoknak, akik fejlécet szerkesztettek nekem, mert csodálatosak lettek! 
Anastasia Hannah Chapes, aki két fantasztikus képet is készített! Ezúton is hálás vagyok, ahogyan Diana-nak is, aki szintén ennyivel tisztelt meg! Ezek mondanom sem kell szintén gyönyörűek lettek! Mindkettőtöknek nagyon szépen köszönöm! 
A többségét én készítettem, ami természetesen meg is látszott rajta, így utólagosan is bocsánat értük, szépen szólva is rémesek lettek! 
Ha valakiben felmerül a kérdés, hogy "ha én is tudom, milyen bénák, akkor mégis miért rakom ki?", akkor az a válaszom, hogy mert szeretek szerkeszteni - attól függetlenül, hogy tehetségtelen vagyok benne - és mert nincs olyan sok oldal, ahonnan akármikor lehet rendelni, és nekem sem mindig akad időm ilyesmire... :) 

Ami talán még érdekes...

Typing with lovely manicure
Egyáltalán nem tudtam semmit. Csak annyit, hogy lesz egy lány, aki prostituált. Mivel One Direction fanfiction-re asszociáltam, egyedül Louis-t tudtam mellé elképzelni, nem is tudom, talán ő az a tag, akit elég idősnek tartottam, hogy egy ilyen történetbe beleilljen. Megszületett az első rész, utána a második, és így tovább, fogalmam sem volt, mi lesz ebből, mi lesz a vége, ilyesmi. És éppen ezért szerettem annyira írni. Mert a fejezet felkerülése előtt pár órával még én se tudtam mi fog következni - mellesleg ez okozta a legnagyobb késéseket is. Tulajdonképpen Norina és Louis alkotta meg a saját sztoriját, nem volt sok beleszólásom.
Talán néha kicsit túl szomorú vagy depressziós volt, amit abszolúte nem szándékosan tettem, pusztán így alakult. Ez volt az első olyan történet, ahol a főszereplőm tényleg komoly gondokkal küzdött, legyen az önértékelési vagy pénzügyi. Nem tudom, miképpen sikerült ezt éreztetnem és leírnom, talán legközelebb majd jobban menni fog. 
Örülök, amiért a végén mégis kialakult valami, bár elég nagy katyvasznak érzem, legalább eljutottam a befejezésig. Ez azért is hatalmas szó számomra, mert az elején attól tartottam, hogy az első blogom után csúnyán leégek, és nem lesz több ötletem. És ha nem emiatt aggódtam, akkor az írással szenvedtem. Te jó ég, mennyiszer volt, hogy nem tudtam mit kitalálni, csak ültem, körülbelül már tizenegy óra is elmúlt, és még mindig semmi. Iszonyatosan sajnálom, emiatt nyilván romlottak el részek is, de hát amikor már készen volt, inkább boldogan mentettem el, mintsem hogy az újraíráson gondolkodjak.
Ja, és éppen ezért.... bocsánat, mert rengeteg gépelési hiba van, szerintem a fogalmazásom is hagy kivetni valót maga után, nem is keveset, csak hát a többségét alig olvastam át, vagy ha mégis éppen már félálomban. Ezekért hatalmas bocsánat! 

Statisztika 

Ezeket is nagyon, de tényleg nagyon köszönöm, iszonyatosan meglepőek a számok, minden egyes alkalommal leesik az állam, amikor meglátom! Elképesztőek vagytok!
- Prológus + 25 rész + Epilógus
- 205 rendszeres olvasó
- 1307 közzétett megjegyzés
- 35 bejegyzés 
- több, mint 80 000 oldalmegjelenítés
- 80 díj


A továbbiakban

Rettenetesen szeretek írni, így nem hagyom abba, kettő blogom van jelenleg, az egyik egy Avril Lavigne és Chad Kroeger (Nickelback) fanfiction, illetve egy hamarosan kinyíló régi-új Harry Styles fanfiction. :) 

Ezen kívül kellemes karácsonyi ünnepeket szeretnék kívánni Nektek, remélem jól fog telni a szünet, ki tudjátok pihenni magatokat, és békésen telik el ez a pár hét! 


 A blog befejezve 

27 megjegyzés:

  1. Drága Azy!
    Else hiszem, hogy tényleg vége. Fantasztikus volt ez a történet! Imádlak!
    Neked is, Kellemes Ünnepeket Kívánok! :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Adri!

      Én se, még szoknom kell, hogy nem lesz tovább. És ahw, nagyon örülök, ha így látod, én is imádlak! Kellemes Ünnepeket, jó pihenést! <33333

      Puszi, Azy

      Törlés
  2. Kedves Azy!
    Bármit is mondasz én mindig ugyanúgy fogom szeretni a történeteidet. Nem fog megváltozni a véleményem. :)
    Én még mindig a történet hatása alatt vagyok. Habár néha tényleg voltak kisebb hibák, azok csak még jobbá tették. A te történeteid azért ennyire népszerűek, mert a szivedből irsz és egyediek a maguk módján. És mindig rettentő sokat hálákodsz, habár mi tartozunk köszönettel hisz csodásan irsz, a részek pedig a hétvége biztos pontjaivá válnak.
    Lehet ez most nyálas lesz, de.... Én imádtam a történetet, és rengeteg sokat segitett nekem abban, hogy saját magam megismerjem. Sokkal inkább az érzelmi része miatt olvastam, mintsem a cselekmény miatt, habár az sem az utolsó helyre került.
    Rettentően várom, hogy elkezd a Harry-s blogot. Biztos vagyok benne, hogy fantasztikus lesz, és biztosithatlak róla, hogy ott is rendszeres olvasód leszek.
    Végezetül pedig áldott, békés és boldog karácsonyi ünnepeket kivánok neked és a családodnak is. Sok kitartást és erőt a történetek irásához!!!
    Ölel és puszil, Jule.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Jule!

      Jaj, iszonyat aranyos vagy, köszönöm, köszönöm, és hihetetlen jól esik, amiért ezt mondod, aaaaah, én komolyan fogalmam sincs mit mondhatnék, ez csodálatos. Gőzöm sincs mivel érdemeltelek ki, de nagyon boldog vagyok. Minden, amit írsz, aaahw, szinte már sírok! És ha tényleg ennyit jelentett ez a történet, akkor... hát nem is tudom, ez annyira megdöbbentő, köszönöm, köszönöm, amiért ennyire édes, kedves és drága vagy velem! <333333333333333
      Neked is viszont ezt kívánom, pihenj sokat! <3

      Sok puszi, Azy

      Törlés
  3. Drága Azy!
    Egyszerűen nem találok szavakat. Őszintén szólva meghatódtam, és ahogy elolvastam, hogy 'A blog befejezve', szörnyű érzés fogott el. Annak viszont hihetetlenül örülök, hogy nyitsz egy újabb blogot, mert erre csak akkor találtam rá, amikor a 24. fejezet került fel. Örülök, hogy a következő blogodat az elejétől a végéig követhetem, izgulhatok, hogy vajon mi lesz benne. Egyszerűen hibátlanul írsz, szerintem kezdhetnél könyvet írni, simán megélnél belőle :)
    Nagyon boldog karácsonyt kívánok! <3
    Puszi, ~E

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága ~E!

      Én sem, hiszen ez csodálatos és fantasztikus! Rettenetesen köszönöm, amiért ezt végig olvastad, aaah drága vagy! Köszönöm, köszönöm, köszönök mindent, mert már sírok a boldogságtól! Tényleg elképesztő, amit értem teszel/tettél! Még egyszer köszönöm, és kellemes ünnepeket kívánok! <333333

      Puszi, Azy

      Törlés
  4. Drága, egyetlen, csodálatos és tehetséges Azym!
    El sem hiszem hogy tényleg vége.
    Annyira a szívemhez nőtt ez a blog, hogy csak na. Imádtam/imádom minden egyes szavát, mondatát a tőrténetnek. A fogalmazásoddal nekem semmi bajom sem volt és szerintem másnak sem. A helyesírási hibákat pedig észre sem vettem, mert annyira elvarázsolt a felkerülő rész. Emlékszem, mikor legelőször olvastam tőled blogot.. úgy voltam vele, hogy még egy blog, ami biztosan sablonos lesz, tele hűlye, nyálas részekkel. Aztán egyre többet olvastam el a Legjobb Ellenségből és lehet azt mondani, hogy bele szerettem. Utána jött ez, szinte függő lettem. Volt olyan rész, amit kész amit kétszer olvastam el, mert unatkoztam. Mégy osztálytársamat is kényszerítettem, hogy olvasson el legalább egy részt. :D
    Most is elmondom, mint már sokszor, hogy remélem átgondolod a könyvet. A túl jó megjátszásra már fel is iratkoztam, és várom az első részt. Biztosan az is fantasztikus lesz, és már most imádom. Azy drága. Számíthatsz még a megjegyzéseimre, de előre szólok, hogy lehet ismételni fogok, mert már nem tudok mit mondani. Kifogytam a szavakból..csoda, hogy eddig is voltak, mert senkit sem, sőt sehova sem írtam még ennyi kommentet és főleg nem ilyeneket, mert nem volt miért. Már megint egy regényt írtam.....de a lényeg az az, hogy csodálatos író vagy.
    UI.: bocsánat ha van helyesírási hiba benne, csak telefonról írtam.

    Millió puszi és ölelés.: Gabriella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UI2.: Kellemes Ünnepeket Kívánok Neked és Családodnak! <3

      Törlés
    2. Drága Gabriellám!

      Te jó ég, nem is tudom mit mondjak, amivel meg tudnám neked ezt a sok mindent hálálni. Hihetetlen, ez az egész, csodálatos, fel sem fogom! Annyira hálás vagyok, amiért folyamatosan támogattál, és mellettem álltál. Egyszerűen csak boldog vagyok, amiért folyamatosan ennyire drága vagy! Köszönök mindent, tényleg imádlak, te jó ég, ez tényleg hihetetlen! <3333333333333
      Neked és a Családodnak is Kellemes Ünnepeket, pihenj sokat! <333

      Millió puszi & ölelés, Azy

      Törlés
  5. Drága Azy!
    Imádlak, imádom a blogodat. Nem tudom megfogalmazni milyen érzelmeket is váltott ki belőlem a történet. Annyira tökéletes volt, minden úgy volt jó, ahogy. Látatlanba feliratkozok a régi-új blogodra, mert tudom jó lesz. Annyira örülök, hogy folytatod az írást és továbbra is szépíted a bloggert a csodás fanfiction-eiddel. :)) Felülmúlhatatlan ahogyan írsz.
    xoxo: Encii <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Encii!

      Én pedig Téged imádlak, hihetetlen, ha komolyan így van, ez... te jó ég, fogalmam sincs mivel érdemeltem ki egy ilyen édes kommentet. Nagyon szépen köszönök mindent, csodálatos vagy! <33333333

      Puszi, Azy

      Törlés
  6. Kedves Azy!
    Szerintem azért érdemelted ki ezt a sok olvasót, mert valami iszonyúan tehetséges vagy, szerintem könyvet is írhatnál nem csak blogokat. Nagyon szerettem ezt a történetet, ugyanúgy mint a legjobb ellenséget és nagyon sajnálom, hogy mind a kettőnek ilyen hamar vége lett, mert annyira szerettem olvasni őket, annyira beleéltem magamat, mintha én is ott lettem volna. Nagyon ügyes vagy ezt nem tudom elégszer elmondani.
    Puszii <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kata!

      Jaj, de aranyos vagy, hogy így gondolod, hihetetlenül jól esik! Köszönöm, köszönöm, nem is sejted mennyire boldog vagyok emiatt! És hidd el, én örülök a legjobban, ha tetszett neked! Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm, amiért ilyen fantasztikus dolgokat írsz nekem! <33333333333

      Puszi, Azy

      Törlés
  7. Drága Napsugaram!

    Éljeeen! :D Folytatod a Harry-s blogot!:3
    És egyébként szerintem egy igazán kerek és fenomenális történetet hoztál össze. Elképesztő tehetséged van hozzá, ittam minden egyes szavát. Nekem írásban egyik példaképem vagy - és ne gondold azt, hogy túlzok, ugyanis én komolyan gondolom.
    Alig várom, mi fog ki sülni a másik két blogodból. Biztos hatalmas siker!:) <3333

    Sok, sok puszi: Tina xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Tinám!

      Jaj, örülök neki, amiért így reagálsz, el se hiszed mennyit jelent. Aaaahw, de drága vagy, köszönöm, köszönöm, amiért ennyire kedves - bár túlzó - dolgokat mondasz nekem. Azt sem tudom, hogyan köszönjem még meg! Eszméletlenül hálás vagyok neked, eszméletlen ez az egész! <33333333

      Sok-sok puszi, Azy

      Törlés
  8. Drága Azy!

    Minden vég nehéz, viszont valamilyen furcsa okból örülök ennek... mármint hogy vége. Ugyanis Louis és Norina története lezárult, boldogok, minden rendben, és a történetre visszatekintve ez annyira nagy megkönnyebbüléssel tölt el, hogy az lehetetlen. :D
    Uhh megyek is, olvasom a prológust a Túl jó megjátszásban. :3 Valami megható kommenttel készültem, de nem nagyon tudok összehozni semmit... Hmm...
    Azt hiszem (sajnos), ennyi lenne a dolog részemről, újat nem mondhatok, azt tudod, hogy imádom, téged is, meg ahogy írsz meg mindent imádok és... jaj. ♥
    xx. S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Stella!

      Jaj, én ugyanígy vagyok vele, most már boldogok, és kész vége, maradjon is így! Ah, szerintem sejtésed sincs, mennyire örülök, ha azt is olvasni fogod, te jó ég ez.... fantasztikus! Én pedig Téged imádlak, köszönöm, amiért még most is itt vagy! <3333333

      Sok puszi, Azy

      Törlés
  9. Drága Azy!
    Az első, ami feltűnt és nyomott hagyott bennem, az a kinézethez írt önkritikád, ami szerintem túlságosan durva lett, mert én személy szerint imádtam a kinézeteket - mindegyiket egytől-egyig. Főleg, hogy a miénken is a tied van kint ééééés imádom. Ha tehetném, sosem cserélném le, mert olyan szépséges.
    Egyszer már említetted, hogy mindig spontán írod a részeket. Nos, ezt még mindig nehezemre esik elhinni, mert képtelenség. Nagyon tehetséges és profi vagy. Megérdemled a sok-sok olvasót és támogatást <333
    Nagyon szeretlek és örülök, hogy megnyitottad - újra - a Túl jó megjátszást :)
    Millio puszi Xx szeretlek <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága szerecsendio!

      Jaj, iszonyú aranyos vagy, amiért próbálsz nyugtatgatni, de tisztában vagyok vele, hogy nem éppen kellene ezzel foglalkoznom... De ha Neked tetszettek, hát hűűű, akkor én vagyok a legboldogabb! És köszönöm, amiért ezt mondod, aaaahj, annyira aranyos vagy, fel sem tudom fogni! Már lassan sírok itt, köszönök mindent, amit a blog során adtál nekem, nagyon nagyon szeretlek! <333333

      Millió puszi, Azy

      Törlés
  10. Drága egyetlen Azym!

    Először is sajnálom! Iszonyatosan elkésve írok most. Bocsánat! Kicsit sűrű volt a szünetem és még csak most jutottam géphez. :S
    Nagyon aranyos vagy, hogy mindig megköszönöd nekünk, amiért itt vagyunk, de ez mind miattad van, miattad vagyunk itt mert meg tudod csinálni, mert fantasztikusan írsz és tehetséges vagy benne! Ha nem lennél jó, nem lennénk ennyien, nem támogatnának és így tovább. Ezért ez a te érdemed, megérdemled hogy mind itt legyünk. :)
    Nagyon köszönöm, hogy elkezdted, folytattad és befejezted ezt a történetet és megosztottad velünk! Imádtam olvasni, nagyon megszerettem a szereplőket és nagyon örülök, hogy még sok blogodat/történetedet olvashatom.
    Nagyon sokat jelentett olvasni a soraidat, átérezni Nina és Louis helyzetét egyaránt. Segítettél kikapcsolni és egy másik életbe bepillantani. Köszönöm Neked!
    Engem nem zavart, hogy sokszor változott a blog kinézete, a történet volt számomra a lényeg és amúgy is szeretem a változatosságot így mindig örömmel fedeztem fel az új dizájnt és gyönyörködtem benne. :D
    Emlékszem, amikor elkezdtem olvasni a blogot. Azonnal teljesen magával ragadott és tetszett, hogy valaki ilyen témákról ír. Nem lehetett könnyű így, hogy Norniá-nak és Louis-nak itt komoly problémái voltak már. Azt hiszem ez egy komolyabb történet volt, mint Deon-é és Zayn-é. (De persze ugyanolyan jó.) Ez azt mutatja, hogy te is fejlődsz, változol, komolyabb leszel és ez egy jó dolog. :)
    A késéseket és gépelési hibákat a részekben tökéletesen megértem, szerintem senki sem neheztel rád emiatt. Én is mindig kések a hozzászólásaimmal sajnos..

    A továbbiakban is számíthatsz rám! Örömmel olvasom a két új blogodat is!
    Még egyszer köszönöm, hogy vagy nekünk és megosztod velünk gondolataidat és a fantasztikus történeteidet!

    Ezer és egyszáz csók, Vi! :*

    U.i.: Megint csak egy regényt írtam neked, remélem, nem gond. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vim!

      Jaj, mindig bocsánatot kérsz, amiért regényt írtál, pedig el se tudod képzeni, hogy mennyire jó érzés ezeket olvasni! Komolyan nem találok szavakat, úgyhogy remélem előre is, hogy elnézed nekem ezt a nem éppen összeszedett kommentet... Hű, na! El sem hiszem, fel sem fogom, hogy ilyeneket írsz nekem! Soha, de soha nem gondoltam volna ehhez hasonlót, éppen ezért hihetetlenül meghat! Annyi mindennel tartozom, te jó ég, meg sem bírom hálálni azt a sok mindent, amit Tőled kapok már mióta... Köszönöm, köszönöm, köszönöm, csodálatos vagy, de komolyan! A támogatásod rengeteget jelentett/jelent, nem is tudom mivel érdemeltem ki! Köszönök mindent Neked, drága Vi, fantasztikus vagy! <33333333333

      Ezer meg ezer puszi, Azy

      Törlés
  11. Szia! Díj nálam :)) http://bestfriendslouistommo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon szépen köszönöm, jól esik, amiért gondoltál rám! :) <33

      Puszi, Azy

      Törlés
  12. Szia:)
    Lehet, hogy kicsit elkéstem, de kapsz tőlem egy meglepit: http://angelinhell1027.blogspot.hu/2014/07/dij-1.html
    Nagyon szerettem a blogod és megígérem a többit is olvasni fogom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)

      Nem baj, az összes kommentet megnézem még ennyi idő után is, úgyhogy...! És nagyon-nagyon szépen köszönöm, amiért ezt mondod, és a díjat is, megtiszteltetés!:) <333

      Puszi, Azy

      Törlés
  13. Kedves Azy!
    Nem is tudom hol kezdjem... 1 nap. 1 egész napot szenteltem ennek az egész blognak az elolvasására. És tudod mit? Megérte. Teljes mértékben. Te valami fantasztikusnál, tökéletesnél is milliónyiszor jobban írsz. Szavakkal nem is tudnám elmondani, hogy mennyire, de mennyire meghatott ez az egész. Átéreztem a fájdalmat, amit Nina okozott Louisnak, a feszültséget, az aggodalmat, a hiányérzetet.Ilyeneket szimpla olvasással még soha senkinél nem éreztem, kivéve J. K. Rowlingnál, Leiner Lauránál és végül Nálad. Ez azt jelenti, hogy te is ugyanolyan jól írsz mint ők. Sőt, megkockáztatnám, hogy jobban. Olyan érzelmeket váltottál ki belőlem, amiket csak a jelen életemben tapasztalok meg. Végig aggódtam, hogy mi lesz, összejönnek már??? Minden egyes sornál meg kellett fékeznem magamat, hogy Nem, nem lehet átugorni, el kell olvasni ezt is, mert megéri. Nagyon nehezen sikerült, ezt megmondhatom neked. A Legjobb Ellenség után azt hittem nem találok jobb blogot. De tévedtem. Mert találtam. Méghozzá ugyanannál a személynél, aminek különösen örültem. Amúgy csak úgy hozzátenném, hogy az érzéseim előcsalogatásához egy kicsit a zene is hozzájátszott. :D De visszatérve. Pfú. Nem tudom elmondani, hogy mennyire csodállak. Mennyire felnézek rád. Te vagy az irodalmi példaképem. Mert először is. Nézd meg. Megnyílik az epiológus. Szemem véletlenül a gördítősávra téved. Már örülök, hogy milyen kicsi a csuszka, azaz jó hosszú lesz a rész. De ez hazugság. Mert azért ilyen kicsi a csuszka, mivel túl sok a komment. A te írásod kb. az oldal 1 negyede. A többi mind jó hosszú komment. Ebből is látszik, mennyire imádnak téged az olvasók. Köztük én is. Írnék még, csak nem tudom, hogy hogyan fogalmazzam meg. :DD (Remélem válaszolsz.:))
    Üdv: Vyvy
    Ui.: Lennék rendszeres olvasód, csak gondok vannak, ezért mindig a befejezetteket olvasom el. :3 + nem bírnám kivárni a következő részt. :) További jó írást! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Vyvy!

      Úristen! Te jó ég, egyszerűen most nem tudok mit írni, mert minden, amivel most megleptél, annyira, de annyira lesokkolt, hogy te jó ég! Most komolyan sírok, annyira boldog vagyok, hogy el sem hiszed. Csodálatosan szép dolgokat írtál nekem, csak kapkodom a fejem. Úgy érzem, meg sem érdemlem, hogy ennyire kedves legyél hozzám, köszönöm, köszönöm. És hidd el, én vagyok a legboldogabb, amiért sikerült ezzel a bloggal is elnyernem a tetszésedet, ez borzalmasan sokat jelent! Az pedig, hogy olyan írokkal említed egyáltalán együtt a nevemet, mint J.K Rowling és Leiner Laura, te jó ég! Ezt el sem hiszem, ez.... te jó ég! Ne haragudj, hogy ennyire szakaszos és béna ez a válasz, de komolyan annyira nem számítottam erre, hogy... Én is imádlak Téged, köszönöm, amiért szebbé tetted ezzel most a nevemet! Köszönök mindent! <333333333333333

      Millió puszi, Azy

      Törlés